torsdag 19 januari 2012

////

Träningsvärk

Ligger på sängen och snackar på Skype med lite folk, har liksom inget annat för mig och jag kan verkligen inte göra annat än att slappa, har fått träningsvärk sen idrotten igår och det värker i hela kroppen. .kan knappt lyfta armen eller röra på mig utan att det gör ont, ni märker väl att idrott hatar mig? Det märker jag i alla fall, det var dock kul att ha Gymnastik på idrotten eftersom det är det enda jag kan inom idrott, som de flesta av er kanske märkte så var jag faktiskt ganska vig och bra på att stå på händerna så idrott's lektionen, tyvärr så är det inte ofta jag sysslar på med min '' vighet '' så det kan bli så att jag får träningsvärk efter att ha hjulat och stått på händerna och lagt benet bakom nacken och sånt man gör inom Gymnastik, annars har min skoldag varit helt Ok fast ändå ganska hemsk eftersom  jag var så lat och utmattad somnade nästan på precis varenda lektion, Jo ungefär såhär har min skoldag sett ut och jag hoppas verkligen på en bättre och friskare skoldag imorgon, men det var nog allt? Ha det så bra mina små söta gulliga läsare
MVH En trött Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...