torsdag 12 januari 2012

////

And my head told my heart let love grow. But my heart told my head this time no, this time no

Jag vill att du ska förstå mig, för jag förstår dig. Och jag önskar att jag fann ord för allt.
Önska är lätt, men att önskas är svårare. Du lyckades bli min önskan.
Varje gång jag ser tillbaka till tiden för 3-4år sedan inser jag bara mer och mer alla felen jag gjorde.
Men vi var inget då. Bara två idioter som hade gått vilse i varandras världar. Som försökte hitta ut, letade galet efter utgången, sprang blint förbi de dörrarna.
Så ta det lugnt idag, glöm bort och kom inte ihåg saker som gör dig ledsen. För jag har i alla fall bestämt mig att hålla mig borta sånt som jag blir ledsen av.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...