lördag 14 januari 2012

////

Friskare

Godmorgon readers. . .idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, jag ska nog ta och lära mig nya danser som Lovey Dovey av T-ara och någon annan awesome koreansk dans. .
Tycker att det är fint väder där ute så jag ska nog ta och gå ut och fota lite. . .eller jag vet inte riktigt. .jag kan bara lova er att jag är mycket latare än vad jag låter och varje gång jag nämner att jag ska ut så brukar jag nästan aldrig gå ut eftersom jag alltid ångrar mig senare, men jao jag får väl hitta på saker som jag kan göra innomhus. . som att baka Vaniljbullar. .vill inte låta lite självisk men liksom jag måste vara ärlig och säga att mina Vaniljbullar är mina favoriter, lol , förresten , har jag nämnt att jag är friskare idag? Om jag inte har det så vet ni det nu, mitt huvud gör inte lika ont längre. . men jag hade varit friskare om jag inte pratat med ett fetto igår. . .men uhm det var nog allt för idag , ha det så bra mina älskade readers. .
MVH En riktigt riktigt glad Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...