torsdag 17 november 2011

////

Torsdag

Har haft en bra dag idag och jag har varit på topp humör idag. . .
Hmm min dag började med att jag sov länge för att jag hade sovmorgon och sen gick jag upp för att duscha och precis när jag kom ut från duschen kom jag på att jag var ensam hemma. . usch det var jätte läskigt. Jag kunde typ höra massa knarr , jag stod i mitt rum och prövade lite kläder och plötsligt hörde jag någon som gick bakom mig ni kan ana att jag blev jätte rädd. . usch hatar att vara ensam hemma. . jag önskar att jag hade en katt eller något så att jag slapp vara ensam hemma ibland fast vet ni vad? Jo min underbara vän Olivia ringde mig när allt blev som läskigast. . åh gud vad jag älskar henne. . .
Men annars har resten av dagen varit helt underbar fick smaka på 8AS goda bullar. . tack för bullarna. . .
Hepp nu ska jag fortsätta lyssna på musik och plugga lite till musik provet imorgon ha en bra kväll
Puss och bamse kramar från mig.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...