lördag 26 november 2011

////

Jag saknar. . .

Solen som kom från ingenstans idag på morgonen fick mig att tänka på våren och sommaren. . åh ni anar inte hur mycket jag saknar våren och sommaren, men det är ganska mysigt med vinter trots att det är kallt, fryser typ 24/ 7, jag är väldigt känslig mot kylan, kan bli sjuk efter att ha varit ute i typ 1 timma. Men hmm eh ja så här har i alla fall min morgon sett ut , jag vaknade av att Olivia viskade Sarah till mig. .hahaha det roliga var att jag skrek när jag hörde hennes röst, jag är lite sådär rädd på morgonen, skulle vara lite roligare om jag blev så rädd att jag slog ner henne ellerhur? hahaha nää  men nu ska jag hmm. . baka? och reta Olivia. ps hon sover fortfarande. . himla trötter . .

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...