söndag 20 november 2011

////

Lördag

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. . förutom att jag inte har suttit vid datorn lika mycket som vanligt. . och det är väldigt ovanligt. . hmm imorgon blir det i alla fall att shoppa lite till Blomtermåladansen med Olivia. Jag  kommer typ inte hitta något i kalmar antar jag. . och det är för sent för att beställa. . kläderna kommer liksom inte komma i tid. . Ugh varför beställde jag inte kläder Online för en vecka sen? Ugh det är något fel på min hjärna. . som många av er säkert redan vet. .
Ganska nöjd med den här bilden förresten. . så det blir att bjuda er på den . . .jag gillar att skriva punkter bara så ni vet . . . . . . . .men nu är jag trött så jag ska nog somna till en film eller något liknande. . . eller vara inne på Facebook hela natten. . No lifer just nu men ja natt natt readers. . sov gott och dröm sött. .
MVH En pigg Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...