fredag 4 november 2011

////

Its All Going Just So Perfectly Wrong

Snart skola igen. . .
Vet inte vad jag ska säga om lovet. .har haft både roliga och tråkiga dagar
Har varit sjuk för det mesta. . haft huvudvärk . .träningsvärk och förkylning ,  jättebra lov ju?
Men jag har i alla fall beställt nya kläder dom kommer på måndag tror jag?. .
 Who knows? God knows. .
Just nu lyssnar jag på musik och dricker äppelcider  
och försöker komma på något kul att göra hmm. . några tips tack? . . .
Om ni nu undrar kommer jag vara jätte upptagen imorgon och på Söndag
så det blir nog att gå och lägga sig tidigare än vanligt Buhu. .
Jätte rolig och intressant inlägg ellerhur? 
Men aja ha en bra kväll
MVH En känslolös Sarah kan man säga. .

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...