fredag 18 november 2011

////

Jag beskriver min kärlek för ÄVENTYRSDAGS


Just nu sitter jag ensam i mörkret och myser med Macen och iPhonen. . .
Och tittar lite på TV typ någon film om krig eller något liknande. . jag är för lat för att byta kanal. . och vet ni vad? När jag är ensam eller trött kan jag titta på vilken film som helst utan att tycka att den är tråkig. . . jag vet jag är normal. . .Hmmm. . jag kanske borde göra en lista där det står vilka sorters filmer jag gillar mest?

Ok. . trumvirvel och skit. . .
Number one is ACTION FILMER DÄR DOM SKJUTER MED PISTOLER BOOMBABY
Number Two GREKER SOM SLÅSS FILMER
Number Three ÄVENTYRSFILMER
Number Four SKRÄCKFILMER
Number Five SORGLIGA FILMER
Number Six ROMANTISKA FILMER

Jepp jag tycker inte så speciellt mycket om romantiska filmer. . dock tittar jag oftast på draman som har med romantik att göra. . . men dom är typ random och asiatiska och bra. . .
Det var allt tror jag. . . nu ska jag kolla om ÄVENTYRSDAGS går på Tv. . . min favorit TV serie. . .
Äventyrsdags kom ta din vän. . vi åker till ett avlägset land med hunden Jacke och människan Finn. . man har så roligt jämt ÄVENTYRSDAGS. . sen ba : ÄVENTYRSDAGS med en seriös mörk röst. .
Mina vänner stör sig alltid på mig för att jag jämt sjunger äventyrsdagslåten men jag kan ju inte rå för att jag älskar Äventyrsdags så mycket. . .det är liksom Finn och Jacke och prinsessan Bubbelgum och en fet blå sak som har skills. .han brukar plocka upp bollar och sånt med hans röv juste jag får ju inte glömma Ricardio och den där gigantiska snigeln som kan rappa. . .haha det går inte att beskriva hur mycket jag älskar Äventyrsdags men sov gott sötnosar Kching
MVH en riktigt glad trött äventyrsdagsfreak

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...