torsdag 13 oktober 2011

////

Ingen kan kalla dig vän

Skriver denna dikt, i hopp om en ny tro, i hopp om att gå vidare i livet, men du var en bra vän, och jag tog dig för givet. Slingringar , bortförklaringar, för saker som du hittat på , men det du redan gjort, kommer aldrig bli ogjort. Jag förlät dig gång på gång, men som en pendel föll du tillbaka, samvetet ditt , är något du borde rensaga. Jag hjälpte dig upp när vänner svek , men du hade en elak lek, en lek utan regler eller rättvisa , utan en enda förklaring.Varför du gjorde som du gjorde, är inget jag förstår,du ger mig inget val jag  hoppas du inte missförstår. Som jag missförstod din vänskap, och kärlek till mig. När du står där utan en enda vän,   Tänk på mig och hur du just svek flera än en.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...