torsdag 13 oktober 2011

////

Tänd inte den eld som du inte kan släcka

Idag har jag nästan bara studerat. . pluggar till So provet
Typ 70 sidor. . men jag kan ju en hel del om Kristendomen och sånt
så det här är inte så nytt för mig Im so lucky lucky. . . mina ögon är jätte trötta
dom tycker inte om att läsa. Typiskt mig är att jag alltid börjar plugga till provet precis dagen innan provet. .
Ledsen om att ni får läsa ett sånt här tråkigt inlägg men jag är jätte trött och det enda som finns i min hjärna nu är So , religion , Martin Luther , Sakrament , anglikanska kyrkan mm. . .  annars har jag haft en  tråkig dag i skolan. . .funderar på att byta skola? jag är en sån som tröttnar på saker jätte fort men man vill ju ha kul så länge man lever ellerhur. . och det kan jag säga att jag verkligen inte har i den skolan jag går på. . .fast mina underbara vänner får mig alltid att skratta varje dag And That's A Good Thing. Jag tror inte att jag ens vet vad jag skriver om. .japp så trött är jag. . .
Hoppas att ni har en awesome kväll kära läsare.
MVH
En utmatttad Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...