onsdag 5 oktober 2011

////

En lögnare blir bara trodd en gång.

Den här Onsdagen har varit ganska ok , hann i alla fall skriva färdigt min korta random novell '' Bertil gör Såspäron '' på svenskan idag, ,
Haha undrar vad min lärare kommer tycka om den. .haha jag har en ganska wierd och crazy fantasi.
Hhhmm. . annars har jag bara pluggat , pluggat och pluggat idag . . goosh så många läxor!
Har ingen aning om hur det kommer gå  för mig på biologi provet imorgon men jag hoppas
att det går bra i all fall D: Ni får hålla tummarna för mig haha , det känns i alla
fall som att jag kan allting. . . det här är ganska svårt att tro men jag har
faktiskt ganska bra minne när det gäller läxförhör och sånt. Aja jag ska nog fortsätta plugga nu
Hej så länge

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...