fredag 21 oktober 2011

////

Finns det något bättre än Chips och drama?

Nu blir det att titta på något asiatiskt drama och äta mig tjock på chips
och annat skit. . .
Imorgon blir det nog off to Kalmar. .
måste ha nya kläder. . ni vet det går inte så speciellt bra för mig när jag shoppar Online
somnar alltid efter ett tag. . . eller så blir jag så trött att jag inte orkar leta efter kläder mer. .
Det tråkiga är att jag ser god mat överallt när jag är i Kalmar och då köper jag så mycket mat
att jag nästan blir helt pank. . .och då har jag inte mycket pengar kvar till kläder. . dålig stil Sarah
dålig stil. . . Får ta med mig kort nästa gång och så får jag skärpa till mig. . onödigt att köpa mat som man ändå inte äter upp ellerhur? Hmm. . typiskt mig och nej jag är inte tjock. .måste verkligen börja ladda upp bilder på mig själv så att ni inte börjar tro att jag är fet. . .typ massa matbilder på min blogg. .
Men nu har jag nog skrivit lite för mycket
ha en bra fredagskväll Sweetiepies

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...