måndag 3 oktober 2011

////

En ovanlig måndag

Idag var jag mest ute och fotade. . .gick lite runt med min lilla kamera och fotade allting mellan himmel och helvete. Om jag ska vara ärlig så tog jag inte så speciellt många bilder. . vill ni veta varför?
Jo jag träffade min lärare Gunilla från 4an / 5an , det var ritkigt kul att prata med henne. . hon berättade om att kycklingarna som vi tog hand om i 4an / 5an hade dött , räven hade ätit upp dom.


Jag pratade med henne medan jag tog lite bilder också sedan skulle hon dömma mina bilder,
hon tyckte att jag hade en otroligt fin kamera och att jag tog fina bilder. . haha lite konstigt att jag
sitter och skriver om min lärare men det var väldigt kul att träffa henne.
aja

Heidå >_^ kching~

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...