torsdag 22 december 2011

////

Torsdag

Hejsan Bloggen! Idag har jag varit i Kalmar och handlat julklappar. . .slösade jätte mycket pengar på alla Julklappar men det var värt det, just nu försöker jag dekorera julgranen med ljusrosa och silvriga och glittrig-silvriga julgranskulor, SNYGGT , får se hur resultatet blir , får ta och lägga upp en bild på julgranen sen och även på julklapparna jag har slagit in, dom blev vältigt snygga och dom passar till och med med julgranen, lol , äe nu ska jag inte skryta mer så hejdå. . eller förresten, det börjar ju blir tråkigt att läsa min blogg som inte har bilder så jag funderar på att börja lägga upp lite ego bilder från mobilen så länge jag inte har min systemkamera?, eller whatever, ha en bra Torsdagskväll kram kram osv
MVH En super duper glad Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...