lördag 17 december 2011

////

This Lördag

Har inte alls lust att gå ut för att det typ regnsnöar ?( Mitt egna ord )
antar att ni förstår vad jag menar trots att ni aldrig har hört talas om det ordet innan, just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och försöker vara lite social på Facebook men lyckas inte, jag har inga planer för just den här Lördagen. . .eller jo jag har planerat att bara vara hemma och sova och sitta vid datorn, kolla på film och sånt. . .veckan som följer blir det att handla julklappar med min fina vän Olivia. .kommer bli lika kul som vanligt. Men vill ni veta det sämsta med veckan som följer? Jo vi kommer ha fotbollsturnering i skolan RÄDDA MIG NÅGON. . jag kommer  knappt röra på mig. . känner att mitt lag kommer hata mig. .
Önska mig lycka till. . .
MVH en latmask

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...