fredag 9 december 2011

////

More Than Anything In This World

Sitter i vardagsrummet och myser lite med macen samtidigt som jag försöker titta på en Actionfilm och samtidigt som jag lyssnar på musik med lågt volym. Visste inte att jag kunde göra så många saker samtidigt. Och förresten jag kollade upp många professionella fotografer på nätet och då hittade jag dom här två fotograferna Marco och Kristian
Jag tittade på precis alla deras bilder, dom är helt fantastiska allihopa och jag antar att ni också kommer få samma reaktion som jag fick när jag kollade. Jag måste faktiskt erkänna att det inte var något fel med det här blåsiga vädret och att det är väldigt mysigt att lyssna på när det blåser
Men nu ska jag fortsätta titta på min kära Actionfilm
Ha det så bra älsklingar
MVH Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...