måndag 2 januari 2012

////

Lazy Day

Okej det var ju så här att jag skulle börja blogga om mode och sånt men tyvärr sitter jag vid mobilen just nu ( är för lat för att sitta vid datorn ) kände att jag behövde blogga idag så. . . Well, min dag har sett ut såhär, vaknade vid nio men orkade inte resa mig upp från sängen så jag bara låg där tills klockan blev 11, sen gick jag och fixade i ordning mig lite, sen stack jag till köket och bakade tårta, bara för att jag är wannabe kock nu för tiden, jo sen har jag spenderat resten av dagen framför mobilen och ja jag är super trött efter nyår och allt så jag tycker att jag borde ta det lite lugnt dom här dagarna. . .såhär har min tråkiga dag sett ut, hoppas att ni inte är lika lata som mig och att ni har en bra kväll idag
MVH En trött Sarah

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...